A Little Moment.
Ahlan Wa Sahlan :) | Dashboard | +Follow
Bonjour!

Can I know what is meaning of heart?
Mood : I'm Bored -.-
Status : School holidayy!

Story About Site

Istikharah Cinta

I Love You All

Scream Here

Credits Section
Skins by : Najla
Basecode : Lettha
Cursor and Inspiration : Sis Ziera
Background: Layoutsparks
Header Image: FizGraphic
View in : Google Chrome 
Kem!!
Sunday 27 May 2012 | 21:22 | 1 panda
assalamualaikum...


 
kem tu di buat di putrajaya sempena himpunan jutaan belia


lama dh x update blog ni..
Firstly nak cerita pasal kem
pasal kem tu lah aku  dapat macam2 kesan dari segi fizikal dan mental.
dari segi fizikal, mukaku agak lebih coklat kerana berjemur 2jam di bawah jemuran matahari dibawah 32`c  kalau diikutkan kem tu kem yg agak BEST sebab tandas dia busuk*x busuk mana*,tersumbat, dan agak susah untuk mandi.kenapa aku cakap best, sebab best tu membawa maksud cabaran yg agak senang diharungi tapi agak sukar diterima badan.



dekat sana boleh jumpa mcam2 orang. kadang2 rasa mcam semua jenis org dekat dunia ni ada dekat sana.
kadang-kadang x sempat solat dan solat dlm keadaan terburu2..

masa hari sabtu malam(26/5/2012).kt sana ada konsert dari kumpulan apa entah datang dari korea.
aku tak tahu la kenapa aku agak tak suka dengan program ni..
dah la buat himpunan jutaan belia, then panggil anak korea dtg buat konsert untuk hiburan anak belia.         *x salah anak korea*
dahla datang dengan seluar tak cukup saiz. bukan aku larang untuk diorang hibburkan anak belia. *mungkin diorang pakai seluar pendek sebab nak tengok rakyat malaysia ni iman diorang kuat x* ahahah..sangka baik
Tapi kan aku rasa macam comel je anak korea pakai baju kurung ke baju melayu ke (?)
Serius comel, walaupun jadi kacukan melayu-korea.

Selain itu, dekat sana aku belajar buat CPR, kalau sesiapa perlukan bantuan JUST CALL ME, AND I TRY THE BEST.hohohhh bangga2 :)

lupa nak cakap kitorang pasang khemah dekat tepi/depan jambatan yang x siap dekat depan masjid sultan mizan zainal*masjid besi*
Di sana, orang yang nyanyi2 *konsert* berada berdekatan dengan masjid tu.
so, when the azan berkumandang, the people nyanyi2 cannot stop when hear azan.
i don't know he hear or saja saja not hear. feel like weird and pelik and weird. he know he buat berdekatan dengan mosque, so cannot respect ke???  so when we solat, the song-song ganggu kami. not salah lagu but who sing that song *my english grammar also tunggang langgag sebab dh habis exam*
ada kaitan ke english grammar dengan exam (?) BIG QUESTION.
Saya seorang yang agak tidak puas hati dengan apa yang berlaku kepada saya dengan kawan2 saya :)

tak salah nak buat but RESPECT IS NUMBER FOR ME :)

bagi aku humpunan sejuta belia ada kekurangan dan kelebihan.aku rasa bangga. rupanya belia2 dekat malaysia sangat membantu dalam pembangunan negara. agak bangga juga belia di malaysia bnyak mengambil kerjaya seperti mengambil tentera, bomba. polis dan lain lain sebagai kerjaya diorang. lebih membanggakan lagi belia di malaysia banyak yang menjadi sukarela :)
bak kata pepatah hujan emas di negeri orang hujan batu di negeri sendiri. *paper BM dh habes kot x yah la semangat sangat*.

ok post ni agak sedikit memprotes dan tolong jangan saman sebab this my PENDAPAT.

ok Assalamualaikum :P























Older Post